Lubię nocne kursy, pozwalają mi na relaks, ponieważ drogi są puste i ponieważ nie jeżdżą samochody w takim natężeniu jak za dnia, nie mówiąc w czasie godzin szczytu. Moim głównym towarem była automatyka do bram, jaką miałem zawieźć na miejsce budowy w mieście wiele kilometrów było oddalone od mojego.
Problematyczne siłowniki do bram
Musiałem pamiętać aby nie zapomnieć przekazać piloty do bram brygadziście, ponieważ to podobno on miał tam towar odebrać. Miałem do niego dzwonić jak będę w pobliżu i muszę przyznać, że martwił mnie już stan baterii w telefonie, ale miałem zapasowy power bank i powinien mi podładować telefon w newralgicznym momencie. Co do mojego towaru to muszę stwierdzić, że najcięższe chyba były te siłowniki do bram, jak zostały załadowane to poczułem jak mi naczepa nieco opadła. Oprócz tego miałem tez zapakowane napędy do bram przesuwnych, a tego było już naprawdę wiele kilogramów, bo podobno bram miało być dziesięć bo to wielka jakaś fabryka przemysłowa ma być, nie wiem, nie dostałem odpowiednich na ten temat informacji. Istotą całej podróży było dostarczenie dodatkowo napędy do bram dwuskrzydłowych do hurtowni mieszczącej się w okolicznej miejscowości, podobno w drodze powrotnej, jakbym jechał przez Kielce to nie ma mowy, abym tę hurtownię mógł ominąć. Dodatkowy kurs, dodatkowe pieniądze, dodatkowa szansa na porządny zarobek.
W ogóle inwestycja szefa w te siłowniki do bram to był zdecydowanie dobry ruch, ponieważ dzięki temu jego firma zaczęła generować większy zysk, i pozwoliła dać nam premię i podwyżki. Lubię pracować w tej firmie, automatyka do bram jest teraz bardzo na topie i wiele firm, czy nawet prywatnych użytkowników o nie prosi. Szef czasami musi niektóre napędy do bram przesuwnych zamawiać z zagranicy zachodnich producentów.
Więcej na temat automatyki do bram pod linkiem siłowniki do bram – www.dtm.pl