Przejdź do treści

Praktyczne opakowania z nadrukiem

Przedsiębiorcy działają w świecie, w których bez reklamy nie można odnieść sukcesu. Każdy chce zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów, bo to zwiększa szanse na sprzedaż. Reklama może być w każdym miejscu, nawet na pudełku.

Kto korzysta z opakowań z nadrukiem?

opakowanie z własnym nadrukiemIdąc na zakupy do pobliskiego sklepu spożywczego, bez problemu znajdziemy opakowania foliowe czy kartonowe, na których widnieje mnóstwo informacji. Część z nich jest konieczna, bo stanowi o składzie produktu, jego użytkowaniu czy ostrzeżeniach. Jednakże pozostałą część zajmuje reklama, która ma zachęcić klienta do zakupu danego produktu. Opakowanie z własnym nadrukiem jest bardzo często wykorzystywane przez przeróżne punkty gastronomiczne, sklepy obuwnicze, odzieżowe lub salony jubilerskie. Jest to jedna z najtańszych form reklamy, którą może mieć każdy przedsiębiorca. W pizzeriach stosowane są opakowania kartonowe, na których widnieje nazwa firmy, dane kontaktowe czy nawet menu. W wielu restauracjach, klienci zamawiający dania na wynos, dostają je w firmowych pudełkach lub reklamówkach, na których jest nadrukowane na przykład logo firmy. Podobnie jest w sklepach odzieżowych, obuwniczych czy sportowych, gdzie klienci otrzymują towar w reklamówce lub papierowej torbie z indywidualnymi nadrukami, które jednoznacznie kojarzą się z daną firmą. Usługę nanoszenia druku na różne powierzchnie, zajmują się przeważnie drukarnie lub specjalne punkty, w których można też zlecić zaprojektowanie nadruków zgodnie ze wzorem loga firmy.

Taka usługa jest też dostępna dla indywidualnych klientów, którzy chcą na przykład wykonać oryginalne opakowanie prezentu, na których znajdą się życzenia i dane solenizanta. Na opakowaniach może praktycznie nadrukować wszystko, nawet fotografie.